Nieuws

Nieuwsitem 19 oktober 2018

De zwakste schakel: de mens!

Organisaties hebben nog een grote slag te slaan op het gebied van awareness. Op het moment dat organisaties zich meer gaan focussen op de zwakste schakel “de mens” dan zullen cyber security incidenten aanzienlijk afnemen

+ Lees meer
Nieuwsitem 18 oktober 2018

Uw klanten zijn uw bestaansrecht

Uw klanten zijn uw bestaansrecht, de beveiliging van klantgegevens is cruciaal. Daarvoor bent u verantwoordelijk, maar ook klanten hebben hun verantwoordelijkheid daarin. Gezamenlijk kun je het stelen van klantgegevens tegengaan. Stichting CHORUS heeft als doel om de weerbaarheid tegen social engineering te versterken en gelooft dat social engineering, net als technisch hacken, niet voorbehouden is aan mensen die anderen willen overheersen of van anderen willen stelen. 

+ Lees meer
Nieuwsitem 12 oktober 2018

Hoe een CRM-pakket kan zorgen voor betere sales

Door de komst van het internet is het voor afnemers erg gemakkelijk makkelijk om aanbieders op verschillende aspecten te vergelijken. Hierdoor wordt klantloyaliteit tegenwoordig alleen nog maar bepaald door prijs en kwaliteit. Een klant kan vandaag nog alles bij jou kopen, maar morgen kan dat volledig anders zijn en neemt hij alles bij de concurrent af.

+ Lees meer
Nieuwsitem 10 oktober 2018

Vinicius Fraga over het integreren van Enterprise IAM en CIAM

Vinicius Fraga (Director Oracle Cloud Platform / Product Manager – EMEA) is werkzaam bij het Oracle Cloud Platform, met een specialisatie in beveiliging binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Vinicius verzorgt een keynote tijdens het Customer Identity congres.

+ Lees meer
Nieuwsitem 16 augustus 2018

Persoonsgegevens beschermen

De nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) maakt het voor organisaties verplicht om persoonsgegevens op de juiste manier te beschermen. Maar wat is die ‘juiste manier’? Volgens de AVG is de juiste manier met ‘passende technische en organisatorische maatregelen’. Deze zijn onder andere beschreven in artikel 32 van de AVG.

+ Lees meer
Nieuwsitem 24 juli 2018

De online klantreis

Digitale identiteiten worden steeds belangrijker. Zo gebruiken wij onze digitale identiteit om bankzaken te regelen, contracten te ondertekenen of gewoon te shoppen op internet.

+ Lees meer
Persbericht 30 mei 2018

Waarom het Customer Identity Congres?

“Omdat ik organisaties wil laten zien dat de digitale transformatie een uitgelezen kans is om concurrentievoordeel te behalen uit het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten”, aldus Ingeborg Bosch – congresmanager van het Customer Identity Congres.

+ Lees meer
Meer nieuws worden geladen