Waarom het Customer Identity Congres?

“Omdat ik organisaties wil laten zien dat de digitale transformatie een uitgelezen kans is om concurrentievoordeel te behalen uit het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten”, aldus Ingeborg Bosch – congresmanager van het Customer Identity Congres. “Het Identity & Access Management Congres van Heliview in het voorjaar is echt een security congres. Dit congres is veel strategischer; bedrijven moeten nog steeds werknemers beschermen in het digitale tijdperk, maar de echte mogelijkheid van digitale transformatie ligt in het gebruik van identiteit, niet alleen om werknemers te beschermen, maar ook om prospects en klanten op elk kanaal te leren kennen, contact met hen te maken en ze aan de organisatie te verbinden, of het nu om cloud gaat, sociaal, mobiel of IoT. Daar zoomen we op dit congres op in.”

Klantvertrouwen verdienen

Klantidentiteitsbeheer vereist meer dan alleen een veilige login. Vanuit een beveiligingsperspectief hebben organisaties continue beveiliging nodig die de gebruiker gedurende de customer journey volgt.

En omdat klanten gegevens delen, van demografische gegevens tot voorkeuren en koopgedrag, kunnen organisaties deze gebruiken om authentieke, boeiende klantervaringen te creëren die leiden tot duurzame klantenrelaties. Beter nog, zij kunnen klantenvertrouwen verdienen terwijl zij aan privacyregels zoals GDPR voldoen. Hoe? Dat komt aan bod op het Customer Identity Congres.

Programma – 14 november

Op het programma staan in ieder geval een interessante talkshow over de spagaat die personalisering en security heet.  Organisaties zitten nu in een spagaat: Klanten stellen steeds meer eisen: het moet gemakkelijk, snel en persoonlijk, maar eigenlijk willen klanten niet teveel gegevens delen en moet hun data wel absoluut in veilige handen zijn. Hoe kunnen organisaties hiermee omgaan? 

Verder onderzoekt spreker Tony Fish waar vertrouwen zit als onderdeel van een digitale strategie. Hij biedt de deelnemers van het congres een kader om te helpen bij het nemen van beslissingen omtrent het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten. Hij biedt inzicht wat ‘toestemming’ betekent in een digitale wereld en hij geeft aan waarom een gelaagd toestemmingsmodel nodig is en wat dat betekent voor de klantervaring. 

De dag zal worden afgesloten met een inspirerende sessie over Social Engineering. Deze talk neemt deelnemers mee op reis door de schaduw-netwerken waar het gaat om de toegang tot informatie. Een wereld waarin de lijn tussen toeschouwer, participant, manipulator of gemanipuleerde onduidelijk is. Customer Identity is van vitaal belang voor uw business. Het vertrouwen van de klant is uw bestaansrecht. Wat nu als de gegevens van uw klanten het doelwit worden van social engineers? Hoe gaan zij te werk? Wat is profiling en pre-texting? En hoe werkt gedragsmanipulatie en ontlokken van vertrouwelijke informatie. 

Opmerkingen over het programma? Mail naar Ingeborg Bosch

Wilt u als partner betrokken zijn bij dit congres? Stuur dan een mail aan Marieke Versteegh

Als deelnemer aanwezig zijn? Meld u dan vandaag nog aan!!