Over het congres

Klantbinding staat bovenaan de prioriteitenlijst van elk bedrijf. Het beschermen, beveiligen en managen van klantgegevens is cruciaal.

Het congres Customer Identity gaat in op diverse uitdagingen waar organisaties voor staan ​​als ze een veilige, naadloze klantervaring willen creëren. Tijdens dit congres maakt u kennis met diverse technieken, processen en tools om uw klantidentiteiten veilig en betrouwbaar te managen.

De focus in het programma is verdeeld in de drie pijlers die van belang zijn bij digitaal klantcontact:

1. klantbeeld
2. klantvertrouwen en
3. customer journey / user experience.

Is de klant inderdaad wie hij zegt dat hij is? Maar ook andersom: weet de klant zeker dat hij met het juiste bedrijf zaken doet? En ook: hoe zorg je voor de optimale online user experience?

Redenen om deel te nemen aan het congres:

- U wilt leren wat u binnen uw organisatie kunt verbeteren aan het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten

- U bent op zoek naar technieken, processen en tools voor het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten

- U wilt netwerken en vakgenoten ontmoeten

- U wilt antwoord op vragen als:

  • Hoe kan ik, met behulp van moderne technologie een ​​compleet beeld te krijgen van onze digitale klant?
  • Hoe krijgen wij vertrouwen van de klant, zodat deze informatie met ons deelt?
  • Wat is de waarde van ‘toestemming’ in een digitale wereld?
  • Hoe kan ik het beste een ‘gelaagde toestemming’ implementeren?
  • Wat is de rol van Digital Identity bij het creëren van een optimale Customer Experience?
  • Wat kan ik doen als de gegevens van mijn klanten het doelwit worden van social engineers?
  • Hoe integreer ik de digitale identiteit van mijn klant optimaal in de customer journey?
  • Hoe zorg ik ervoor dat gemak en veiligheid samengaan?

Doelgroep

Het congres richt zich op een hoogwaardige doelgroep van eindgebruikers (managers, senior specialisten en andere functies in de DMU) die op de hoogte willen blijven van de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Identity en betrokken zijn bij het uitzetten van de strategie van hun organisatie.

De beoogde doelgroep voor dit congres bestaat uit eindgebruikers (dus personen die geen commerciële functie hebben bij een IT organisatie) met onder andere de volgende functies:

  • IT Manager
  • Digital Officer
  • Security Manager
  • Risk Manager
  • IT Developer
  • Enterprise Architect 

 

Deelname aan onze congressen is kosteloos voor senior medewerkers, managers en directieleden die werkzaam zijn bij eindgebruikersorganisaties. Stagiaires, werving & selectie bureaus, etcetera hebben niet de mogelijkheid om kosteloos aan dit congres deel te nemen.

 

Reacties van deelnemers in 2017
Cor Methorst
— TenneT TSO
Een breed én toch inhoudelijke en inspirerend programma!
Leo van Selm
— ProRail
Een prima gelegenheid om de huidige mogeijkheden en risico's middels praktische sesssies te vernemen.
Chiel Wyntjes
— Intersolve EGI B.V.
Leuke leerzame dag met presentaties, denktanks en 1-1 op gesprekken en voldoende kennis over Cloud Identity.
Eric Kamsma
— Hogeschool van Amsterdam
Toegankelijk programma voor specialisten en beleidsmakers
Egbert Dijkgraaf
— Coöperatie VGZ
Breed aanbod van relevante C-IAM informatie, goed bestede dag
Jan-Ruben van Schie
— De Volksbank
Een veelzijdige benadering van de cloud uitdagingen
Hans Dingemans
— Avans Hogeschool
Gewoon prima. Ik ben fan van Heliview evenementen. Staan voor constante kwaliteit en dat vind ik heel knap!