Programma

Keynote

Inferring user identities

Mitchell Wyle is directeur toegepaste wetenschap en technologie in eBay's New Product Development (NPD). Dit team ontwikkelt nieuwe eBay-services op basis van AI-technologie, waaronder een shop-bot voor het kopen en verkopen of voor de klantenservice, computervisie-applicaties voor het zoeken, vergelijken en winkelen, en public-cloud mobiele apps / mobiele webapps.

Dr. Wyle is verantwoordelijk voor identiteit, personalisatie, beveiliging en de infrastructuur bij NPD. Mitchell biedt in deze sessie waardevolle tips voor het modelleren van de ware identiteit van een bezoeker van een website. Bezoekers van een site en zelfs de accounts die ze maken, zijn geen mensen of 'gebruikers'. Het kunnen goede of kwaadwillende bots zijn, slechte acteurs (criminelen) of gebruikers van gedeelde accounts. Mensen die zich aanmelden bij uw systemen met verschillende accounts / apparaten, kunnen u dus een verkeerd beeld van hun identiteit geven. Mitchell legt enkele benaderingen en methoden uit om de werkelijke identiteiten van uw online bezoekers te modelleren.

Aan het einde van deze sessie bent u op verschillende manieren geïnformeerd over relaties tussen mensen, bots, huishoudens en andere accounts op uw online service om een ​​beeld te krijgen van uw digitale klant om hen uiteindelijk een veilige, naadloze en persoonlijke ervaring te bieden.

Keynote

Is the future of identity trust?

In this session Tony Fish, a well known speaker and passionated about highly disruptive technologies, will explore where trust sits as part of a digital strategy. Tony will provide a framework to the audience to help in decision making. It will help give important insights. The talk will also look at how a layered consent model is needed and what that means for customer experience. 

Key Takeaways:

  • what consent means in a digital world
  • the type of culture and values which are needed to build trust
  • what layered consent is and how it can be implemented
Keynote

Social engineering case: Bank hack of customer identities

Deze talk neemt jullie mee op reis door de schaduw-netwerken waar het gaat om de toegang tot informatie. Een wereld waarin de lijn tussen toeschouwer, participant, manipulator of gemanipuleerde onduidelijk is. Customer Identity is van vitaal belang voor uw business. Het vertrouwen van de klant is uw bestaansrecht. Wat nu als de gegevens van uw klanten het doelwit worden van social engineers? Hoe gaan zij te werk? Wat is profiling en pre-texting? En hoe werkt gedragsmanipulatie en ontlokken van vertrouwelijke informatie. Uiteindelijk zult u inspiratie opdoen terwijl we onze kennis delen hoe we samen social engineering kunnen counteren!

Workshop

Leer veilig en makkelijk online zaken doen met de digitale identiteit van uw klant

Tijdens deze interactieve workshop ervaart u de customer journey van uw potentiële klant. U krijgt inzicht in zijn of haar user experience en leert hoe u optimaal gebruik kunt maken van de digitale identiteit van uw klant. Dat doen we door samen met u het moment van afhaken en de conversie in kaart te brengen. Vervolgens sparren we over hoe u uw online klanten toegevoegde waarde biedt in termen van gemak en snelheid, terwijl u rekening houdt met wet- en regelgeving.

Na deze workshop weet u:

- hoe u de digitale identiteit van uw klant optimaal kunt integreren in uw customer journey
- waar conversie in uw onboarding mogelijk is
- hoe u gemak en veiligheid toevoegt aan uw customer journey